Liam nämner Miley i en intervju :)

POSTED 2012-03-16
                DIREKTLÄNK
LiHemsworth, den "Hunger Games'' skådespelaren - som träffade Miley Cyrus medan du arbetar på" The Last Song "i 2009 - erkände att ha en berömd flickvän och bror "Thor"skådespelaren Chris Hemsworth, gör arbetet i Hollywood "lättare" att hantera .
Han sade: "Det är definitivt bra att ha människor omkring mig som min bror och min flickvän som har upplevt det förut. Att ställa frågor till dem, gör det definitivt det lättare i den meningen. Det gör det inte lättare att få roller. Det är bara jag i rummet när jag ska träffa regissörer och läsa(att läsa repliker/provspela heter så:) ) med regissörer. "
Men den 22-årige hunken förklarade att han oroar han kunde "tappa fokus" om han inte hade stöd av sin familj och vänner runt omkring honom.
Liam tillsätts i en intervju med Flaunt magazine: "Man tappar fokus när man inte har bra människor runt omkring dig. Jag tror att vad jag gjorde i den här världen skulle jag ha en kärleksfull familj som stöttat mig och vänner, goda människor omkring mig som tar fram det bästa. "am
Liam Hemsworth, den "Hunger Games'' skådespelaren - som träffade Miley Cyrus medan du arbetar på" The Last Song "i 2009 - erkände att ha en berömd flickvän och bror "Thor"skådespelaren Chris Hemsworth, gör arbetet i Hollywood "lättare" att hantera .
Han sade: "Det är definitivt bra att ha människor omkring mig som min bror och min flickvän som har upplevt det förut. Att ställa frågor till dem, gör det definitivt det lättare i den meningen. Det gör det inte lättare att få roller. Det är bara jag i rummet när jag ska träffa regissörer och läsa(att läsa repliker/provspela heter så:) ) med regissörer. "
Men den 22-årige hunken förklarade att han oroar han kunde "tappa fokus" om han inte hade stöd av sin familj och vänner runt omkring honom.
Liam tillsätts i en intervju med Flaunt magazine: "Man tappar fokus när man inte har bra människor runt omkring dig. Jag tror att vad jag gjorde i den här världen skulle jag ha en kärleksfull familj som stöttat mig och vänner, goda människor omkring mig som tar fram det bästa. "
postat av feffe :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback