Dolly Parton pratar om miley

POSTED 2012-02-05
                DIREKTLÄNK

Det är inte
bara de tweens som älskar Miley Cyrus: Disney Channel stjärnan har en fläkt i Dolly Parton. "Den lilla Miley Cyrus ... hon är som en liten Elvis," landet luminary säger i en ny intervju med AOL Music. "Barnen älskar henne eftersom hon är Hannah Montana, men vad folk inte inser om henne är hon är en sådan fantastisk sångare och låtskrivare. Hon skriver låtar som om hon är 40 år gammal! Hon är riktigt djupt.

"Och jag tror att hon kommer ha en stor karriär efter som visar är avstängd luften" Parton fortsätter. "Jag vet att jag är partisk, eftersom hon är min guddotter. Men jag är förvånad över den talang som barnet har och den effekt hon har på människor. "

Och Parton, 62, som släppte sitt senaste album Backwoods Barbie 26 februari, är clamoring för lite uppmärksamhet - särskilt radio play - själv. "Få Dolly Parton tillbaka på radion! Få mig tillbaka på mainstream ", säger hon på frågan vad hon skulle ändra om musikindustrin. Fortsätter sångaren, skrattar: "Sluta denna attityd att äldre människor är inte något bra längre! Vi är lika bra som vi någonsin var - om vi någonsin var något bra ".

postat av feffe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback