Liam vill gem igen Miley för avsnittet i Punk'd

POSTED 2012-03-25
                DIREKTLÄNK


Liam Hemsworth har enbart uppenbarat för MTVNews att han avsätta sin hämnd på flickvän MileyCyrus efter att han föll offer för en av hennesupptåg MTV show, Punk'd.

Den tidigare Hannah Montana-stjärnan har framträtt som gäst värd på omstart av AshtonKutcher serien, där hon knep Hemsworth att tro atten kinky par gör stygga saker på baksidan av hennes SUV.

The Hunger Games skådespelaren ses därefterbanka på fönstret av fordonet, där han kräver dem att dra sina svettiga kroppar från lädersäten och lämna.

På tal om skämt visade Hemsworth: "Jag fickPunk'd. Jag försöker fortfarande att samla vad som hände. Hon lurade mig, fick mig bra. "

På frågan om han planerar att få sin hämnd påMiley, erkände 22-år: "Jag ska försöka få henneett eller annat sätt. Hon fick mig riktigt bra. Denbråkar verkligen med huvudet. "

Liam fortsatte med att erkänna att själv och Cyrushar nu kysst och gjort upp om att hon är en stor fan av The Hunger Games.

Skådespelaren, som spelar Gale Hawthorne istiletter, tillade: "Vi hade premiär för första gången häromdagen och hon verkligen älskade det. Hon är en tuff en [att behaga]. "

postat av feffe
längtar på att se hans hämd;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback