megan park pratar om att jobba med miley

POSTED 2012-01-23
                DIREKTLÄNK


Miley
är so Undercover motspelerska Megan Park talade om inspelningen av filmen med Miley Cyrus och Kelly Osbourne i en intervju:

"Jag [har en till film med Miley Cyrus] som heter Undercover.det var nog de roligaste fyra månader hela mitt liv. Vi hade för mycket roligt. Jag ser tillbakaoch tänker gjorde vi en film? Oh, ja. Jag har glömt eftersom vi bara hade så roligt hela tiden. Det var fantastiskt. Vi var i en sådan magisk stad och att vara där så länge och arbeta med Miley och Kelly Osborne och Eloise Mumford. Det var i grunden precis alla tjejer hela tiden. Det var en skådespelare Josh Bowman, som är i det men han bara kom i slutet så i princip var det bara en massa tjejer med oss hela tiden. Vi alla bodde tillsammans och vi åkte till kvinnoförening Boot Camp för att vi är i en kvinnoförening, men den verkliga kvinnoförening i Baton Rouge, och vi hade så roligt. Det verkade inte som arbete, och när det var över kunde jag inte tro att vi gjorde en film eftersom vi hade så kul. Men vi gjorde så förhoppningsvis folk gillar filmen också. "

postat av feffe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback