heej :)

POSTED 2012-01-04
                DIREKTLÄNK

info:
hej det här är en blogg om den bästa miley ray cyrus :)
vi brukade ha en blogg om senditon om du känner igen våra smeknamn,
så ja det finns inte något mer att säga :)
hoppas ni gillar bloggen :)
nu kommer lite fakta om oss :)

om mimmi

ålder: 14
favorit färg : grön & lila
favorit gammal disney serie: wizards of waverly place,hannah montana,that so raven,lizzie mgurie.
twitter: thecyrusjokes
kändisar du gillar utom miley: 1D,taylor,demi,selena,kelly clarkson,katy perry,
adele och beyonce.
celeb crush: nick,za
yn,liam hemsworth & justin
bästa kändis relaterad sak som hänt dig? : Ehmm taylor swift såg en video jag var med i och jag såg britney
i konsert.
favo låt just nu: Safe and sound. Timebomb av all time low. One thing acoustic.demi gyhab.
miley you gonna make me lonsome when you go eller Fruitsallad yummi yummi
favo film: Man on fire,the last song,the town,a walk to remeber...ehm många

om feffe:

ålder: 13
favotit färg?:lime grön &  orange
favorit gammal disney serie: alla som gjorts från lizzie mgurie till sonny with a chance :)
twitter: feffetjonas
kändisar du gillar utom miley: demi,jonas brothers,selena,taylor,raven,hilary,neyo,1d, avril,kelly & många mer :)
celeb crush : när jag var mindre var det joe,eller jag tycker det forfarande men han är ju 22!haha
bästa kändis relaterad sak som hänt dig?: typ jordan jansen&emily harder har skrivit till mig på twitter&de & the satalites,burham thomas fiss,78violet, aaron carter följer mig.
favo låt : la la land,the climb,turn right,pressure,so sick, stronger,sky scraper,with you,little bit longer
when your gone, im with you, because of you,nobodys home,dont tell me,i miss you & massa massa mer
favo film: jag vet inte...last song och många mer :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback