miley förklarar sin tatuering

POSTED 2012-02-05
                DIREKTLÄNK


Föreställ dig att hitta någon du älskar mer än något annat i världen, som du skulle riskera ditt liv för, men kunde inte gifta sig.
Och du kunde inte ha den där speciella dagen hur dina vänner gör, du vet, bär ringen på fingret och har det innebära samma sak som alla andra. Bara sätta dig i den personens skor. Det gör mig illamående till min mage.

När jag delade en bild på min tatuering på min Twitter-sida och sade: "All kärlek är lika", en massa människor hånade mig, sa de, "Vad hände med dig? Du brukade vara en kristen flicka! "Och jag sa:" Tja, om du var en sann kristen, skulle du ha dina fakta rakt. Kristendomen handlar om kärlek. "Debatten resulterade i en hel del hot och hatbrev till människor som gick och höll med mig. Vid ett tillfälle var jag tvungen att säga, "Dude, låg alla av." Kan inte folk ha vänskapliga diskussioner om känsliga ämnen utan att det blir onödiga hot?

Jag tror att varje amerikan bör tillåtas samma rättigheter och medborgerliga friheter. Utan legaliserade samkönade äktenskap, för det mesta kan du inte dela samma hälsofördelar du inte vara anhöriga och du beviljas inte samma värdepapper som ett heterosexuellt par. Hur är detta annorlunda än att ha någon sitter i bak i bussen på grund av deras hudfärg?

En dag läste jag på nätet om chefen Urban Outfitters donera till en presidentkandidat som inte stöder jämlikhet för alla. Jag blev chockad och besviken över att ett företag med en sådan mångfald skulle utesluta en så stor grupp människor. Jag kan inte längre förmå mig att handla där.

Vi borde alla vara toleranta mot varandra och omfamna våra olikheter. Min pappa [land sångaren Billy Ray Cyrus], som är en riktig karlakarl, liv på gården och är så södra och rak som de kommer. Han älskar mina homosexuella vänner och även stöder samkönade äktenskap. Om min pappa kan göra det, vem som helst kan.

Detta är Amerika, nation drömmar. Vi är så stolta över det. Och ändå vissa personer utesluts. Det är bara inte rätt.

postat av feffe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback