Josh Bowman pratar om miley

POSTED 2012-02-05
                DIREKTLÄNK



GQ
Magazine pratade med Josh Bowman, Miley: s så Undercover co-star, om hans populära tv-serien, sitt förflutna liv som en rugby grymta, och de ryktena kastar med Miley Cyrus och Amy Winehouse. Om hans tidigare liv som en rugby spelare är någon indikation vet skådespelaren Josh Bowman hur man tar en träff. Dessa dagar har han leker mitt i prick på ABC: s skummande breakout Revenge, där han spelar en Kennedy-esque rika barn med sin beskärda del av fiender. Här ger han oss låg ner på övergång från spelplanen till Hollywood uppsättningar, hans beryktade affärer med Miley Cyrus och Amy Winehouse, och om dessa kulor han tog i Revenge pilot var dödlig.

GQ: Du har en hel del kvinnliga fans. Vad söker du hos en kvinna?
Josh Bowman: Om du rada upp alla människor jag har dejtat, jag vet inte att du skulle hitta en typ. Jag är inte riktigt en ser kille heller. Jag gillar verkligen någon som inte tar sig själva på för stort allvar och som kommer att ge mig skit. Jag gillar inte människor som bara säger "ja sir, ja sir." Jag gillar någon som utmanar mig att bli en bättre människa. Det är det viktiga.

GQ: Enligt Google har du en ganska eklektisk historia med kvinnor.
Josh Bowman: Ja, det är en annan sak. Jag skulle inte hålla med några av de saker som pressen skriver om och det är allt jag har att säga om det.

GQ: Du menar om Miley? Hur skulle du beskriva dig och henne?
Josh Bowman: Ja, det definitivt var inte relationen. Vi är kompisar och vi gjorde en film tillsammans. Hon är en väldigt trevlig tjej. Det finns egentligen inget annat som kan sägas.

postat av feffe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback